.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امكان سنجي ایجادخوشه گردشگری مازندران

معاون صنایع کوجک شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: ایجاد خوشه گردشگری در شهرک های صنعتی استان بررسی و امکان سنجی شد.

به گزارش شمال نيوز به نقل از شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، نیما دارایی اظهار کرد: پژوهش و تولید دانش های نوین در راستای فعالیت‌های صنایع کوچک، از اهداف این معاونت است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهـای صنعتی مازندران گفت: با پیگیری این معاونت، مقرر شد تا جلسات ارائه پایان نامه ها با حضور معاونان و کارکنان شرکت به منظور استفاده همکاران از جدیدترین مطالعات علمی برگزار شود.

دارایی بیان کرد: حمایت از پایان نامه های دانشجویی با هدف پیوند بین صنعت و دانشگاه انجام می شود و شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از پایان نامه های دانشجویی در سطوح کارشناسی ارشد و دکترا حمایت می کند.

وی تصریح کرد: سومین جلسه دفاع از پایان نامه ها در مقطع کارشناسی ارشد با عنوان بررسی امکان سنجی و تبیین خوشه گردشگری در استان برگزار شد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهـای صنعتی استان افزود: در سه ماهه نخست امسال، سه پایان نامه دانشجویی با موضوع امکان سنجی استقرار نظام مدیریت دانش در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌هـای صنعتی مازندران، بررسی تاثیر قابلیت های بازار در عملکرد بازار شرکت های کوچک و متوسط و بررسی و امکان سنجی و تبیین خوشه گردشگری مورد بررسی قرار گرفت. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.